Ingenmansland

Just nu är jag mellan två dagar. Jag måste vara uppe till minst kl 12 så att jag kan sova fram till åtminstone kl 11 imorgon. Det är essentiellt för att mitt matschema ska fungera som det ska. Då kan jag äta frukost kl 12, lunch kl 15:00 eller 15:30 och middag halv 18:30... Det är den perfekta dagen. Går jag upp när jag normalt vaknar, alltså vid 8 eller 9 så skulle jag behöva svälta fram till kl 12 (vilket är ett dumt alternativ, nu när jag har bestämt mig för att försöka vara lite normal och dessutom så skulle det lätt orsaka hets). Jag skulle kunna lägga till en kopp välling utan att gå över 1100-gränsen, och det kommer jag antagligen behöva göra sen när skoldagarna blir långa, men imorgon så har jag bara lektion från 13:00 till 16:00, och då passar det bäst att göra som jag gör.

Jag har tre mål mat som jag måste äta, normalt så blir det alltså:

Frukost: Gröt med mjölk och äppelbitar - 270 kcal
Lunch: Tonfisk med pasta och sallad - 300 kcal
Middag: Tonfisk med pasta och sallad - 300 kcal

Men då kan jag lägga in välling (160 kcal) som frukost eller mellanmål.... Men hellst vill jag ju slippa det, det är därför jag krånglar. Jag måste ha morötter också.. Det är 41 kcal på 100 g...
Men när jag tittar på schemat så ser jag att jag kanske klarar mig utan välling..Det kan jag ha som extra-grej som jag får äta någon dag ibland när jag känner mig svag.

M var disträ och fåordig nyss när han ringde..Varför var han det? Han är så tråkig när han är det, och jag får dåliga vibbar och beskyller mig själv för det. Det ska jag inte göra för jag ansträngde mig för att vara trevlig och glad! Han sa "Sov så gott, puss o kram" till mig iallafall, ibland säger han bara kram. Jag förtjänade alltså hela harrangen idag, hade han dåligt samvete för något kanske? Måhända för att han är en tråkig gubbe?(Hej överanalys) Han fick bara mitt vanliga "Puss, hej." och en röd lur. Jag var inte sur, inte alls, jag kände bara att jag hade ansträngt mig tillräckligt och varit hurtig för hans skull genom hela samtalet. Ibland förstår jag mig inte alls på honom..
Det är sådana här tillfällen som jag känner att jag inte alls är särskillt kär, men samtidigt känner jag mig oälskad och dum. Men framförallt så tycker jag att han är en tråkig gubbe.
Åh, det här är bara en petitess, imorgon kommer jag vara kär och nojjig igen och undra om han fortfarande tycker om mig. Suck.

Nu ska jag se på South Park och sedan ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0