Korkad.

Jag hade fått ett mail från M, det var ganska gulligt. Det hade kommit in kl 10:00 idag. Så jag kände mig lagom dum som satt och svarade på det runt 21:00.. Jag skrev och skrev, det var viktigt att det skulle bli rätt. Det skulle se intelligent ut.. Och när jag var klar så läste jag igenom det flera gånger så att det inte fanns något som var fel, och sedan skickade jag det. FAN. När jag läste igenom det efter att jag hade skickat det så hittade jag ju självklart två saker som jag skulle ha ändrat. Det är så typiskt. Så från att känna mig smart och stolt över mig själv så gick jag till att känna mig som en korkad idiot. Jag som ska försöka vara tillräckligt smart för att matcha honom.. Nu känner jag mig bara som en krokad, blond 20-åring...

Jag sitter och väntar på att han ska logga in på skype och ringa mig, men det kanske inte händer idag.. Varför inte det? Klockan är ju visserligen inte 11 än.. Men ändå.

Åååh..Jag känner mig så dum.. Och varför skulle han inte logga in på skype? Jag ville ju prata...

Idag blev det 600 kalorier. En portion lins och bön-gryta och en portion gröt. Imorgon ska det bli 900 kcal. Jag undrar om jag ska äta linsoböngryta till lunch och tonfiskopasta till middag imorgon eller tvärt om..

Okej, jag får förlika mig med tanken på att jag har skickat ett dåligt mail och inte kommer få prata med M på skype idag. Kul. Kul dag. Duktig mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0