Middag.

Ja. Nu har jag ätit middag. Jag är JÄÄÄTTE mätt (för en gångs skull..?). Men det känns inte bra, det känns som om det är mer i min mage än vad det borde vara där.. Fast jag vet att det inte är det. Dessutom har jag gått JÄÄÄTTE långt idag när jag vandrade runt och letade sommarjobb(Jag var JÄÄÄTTE duktig) så jag har ju egentligen fått i mig mindre än vad jag skulle... Men det känns mycket just nu. Det känns som om det ligger flera kilo mat i min mage och tynger ner mig.
Jag har verkligen kommit in i en rutin med att äta tre mål om dagen (likadana mål varje dag..men men, någon måtta på hur duktig man är måste det ju finnas) och jag känner verkligen att jag är piggare nu när jag gör det.

Jag har som sagt varit duktig och sökt jobb idag. Nu är det slut med rundvandringarna, nu ska jag byta taktik och försöka nästla mig in i kontaktnät istället. Och det känns bra att jag har gjort allt jag kan nu, jag är inte dålig bara för att jag kanske misslyckas med det här.

Min hjärna kan inte sluta älta M. Jag vill få den att sluta men den bara ältar. Jag måste skriva om det lite senare men först ska jag ringa till min kära far och prata lite med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0