Ööh...

Jag var och köpte lite mer godis.. skummgodisar och liite choklad. Jag har blivit kär i skummgodisar, jag vet inte varför. Och påsk-choklad-ägg.. Men det mästa slängde jag bort. Blev så äcklad av mig själv. Köpte en kartong med vindruvor också, åt upp hälften påvägen hem, men slängde resten. Och så köpte jag en sånndär "bröllops-strut", den såg god ut och det är lika bra att prova den nu när jag ändå har en fail-dag. Kräktes självklart glassen och vindruvorna när jag kom hem, och sköljde magen med vatten.
Sedan tänkte jag äta gröt och efter det fil och banan och müsli och jag tänkte att jag inte skulle spy efter det, för då skulle jag vara mätt och glad och inte ha ångest eftersom det var nyttig mat... Men tji fick jag för jag var tvungen att kräkas upp det ändå.
Sen fick jag en impuls att väga mig igen. Kanske för att jag är en machokistisk gris. Men jag skulle inte få panik den här gången eftersom jag skulle VETA att jag självklart har gått upp, så mycket som jag har tryckt i mig idag...

Så jag ställde mig på vågen.. Och vad visar den?? Jo, 51.8!

Jag förstår ingenting... Hur kan jag väga MINDRE nu när jag har vräkt i mig en massa saker än vad jag vägde imorse(förvisso har jag spytt upp så mycket som jag kan, men det ska ju alltid finnas minst 50% kvar efter vad jag har hört..)??
Pappa kanske hade rätt i att det bara var vatten ändå... Men alltså... va?

Ingen mer mat för mig idag iallafall..Jag skulle vilja börja springa, men jag har en känning i knät och jag vill inte att det ska bli en skada.. mina knän är så jävla sköra, varför ska min kropp alltid svika mig och gå sönder när jag pressar den?

Jag saknar M! Han är i Oslo och jobbar som fotograf nu.. Duktig M, kan så mycket, gör sånna bra och fina saker. Jobbar och tjänar pengar. Till skillnad från en annan som har haft en jävulskt produktiv dag idag. Fått gå hem från skolan och endast omvandlat hemsk mat till kräks och kostat pengar... Dålig JCJ. Duktig M.

Kommentarer
Postat av: Isa

Klok kommentar igen :) Att bli helt frisk är kanske inte ett måste så länge man kan bli bättre.



Du blir av med en hel del vätska då du kräks också men jag har ingen aning. Vågen är konstig!



Kramar

2010-04-15 @ 21:50:16
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0