Stockholm

Nu är jag alltså hemma.. Jag har "hetsat" klart för idag, jag åt ingenting fram till middan för det var då jag kom hem. Då skulle självklart mamma bjuda på en massa mat. Igår vägde jag 51.1 på morronen, och det gjorde jag imorse också. När jag kom fram till pappa så vägde jag 50.5 (på hans våg) och nu efter all hets så vägde jag 50.1 (på mammas våg). Det är väl bra, det visar ju på att jag lyckades få bort det mästa av det jag stoppade i mig... Choklad, ostbågar, mackor, mandelmassa, massa mat osv.. usch, ångest!
Jag måste intala mig själv att jag inte kommer gå upp av de här två dagarna som jag är här nere... det är bara två dagar. Man blir inte tjock på två dagar.
Nu är jag alldeles utmattad..

Pappa beskrev hur jag såg ut idag, när jag provade mina gamla kläder som jag hade på mig när jag var 14. Han sa att jag såg ut som en undernärd 14-åring med ett svaga äldre drag.. Det kändes bra av någon anledning.

Imorgon kommer "hetsen" börja redan till frukosten.. Fan. Jag kommer behöva kräkas hela dagen imorron. Jag ska fika hos farmor, gå en promenad med Helena och senare på kvällen så ska jag på 50-års fest... Den där festen ger mig lite ångest för tillfället. Inget bra sätt att avsluta en hets-dag på..

Jag ska ringa M också. Och säga att jag tycker om honom, jag är TRÖTT på dessa kaxiga jargonger vi alltid måste upprätthålla... Vi får se hur responsen blir när jag skippar det och går rakt på sak...? Varför måste alltid JAG börja? Det är han som ska vara mogen...

Hoppas att magen är tom, jag vill inte att det ska ligga några äckliga mackor eller en stor klump med choklad eller ostbågar där över natten...... Ångest, ångest, ångest....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0