Uppdatering

Nu har jag inte skrivit på länge (två dagar). Jag är sur på M. Han förminskar mig när han säger att han inte bryr sig om vad jag säger och tycker, det måste jag ta upp med honom.

Idag vägde jag 50.5... Jag tror att jag är ganska smal. Även fast jag känner mig så stor, och min mage känns fet..
Jag har funderat över hur det ska gå nu i helgen när jag inte kommer ha tillgång till en våg och dessutom ska äta en massa saker.. Nu vet ju mamma att jag kräks också, jag vet inte riktigt hur jag ska komma undan den här helgen utan skamkänslor..

Jag måste handla och vara ekonomisk också, det ska ske senare idag. Jag funderade på om jag kanske skulle handla bönor på Ann's affär, men jag tror jag tar det nästa gång det är dags istället. Hon lär nämligen ha bönor och det skadar ju inte att stötta hennes ekologiska affär.

Imorgon ska jag packa och hålla på, kanske måla lite. Och idag ska jag se till att få några bra foton på Lasse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0