Mat!

Så. Nu har jag precis ätit upp en portion med röda linser och stora vita bönor som jag gjorde en "gryta" på. Det är ett nytt måltidsalternativ som jag har komponerat ihop själv. Jag blev riktigt stolt faktiskt, för det blev väldigt gott och det är SUPERbilligt. Eftersom jag faktiskt hade linser och bönor hemma. Jag förlorade en massa pengar i torsdags när jag hade min "hets", jag antar att det var ungefär 300 kr.. Jag har inte råd med det, så det var det som fick mig att försöka komma på billiga matalternativ. Den här rätten är 280 kcal men jag avrundar den till 300 precis som med gröten, så den passar liksom in i schemat och jag kan byta ut vilket mål jag vill med den!

Jag kom fram till att det var dumt att vänta till klockan 6 ikväll eller till frukosten imorgon eftersom jag fram emot klockan 2 idag började känna hur kroppen strejkade totalt. Det är sjukt störande när det svartnar framför ögonen och armar och ben är alldeles för tröga för att lyda. Sen ikväll så ska jag äta gröt till middag tror jag. Så nu är kompensationen officiellt över. Nu måste jag alltså kämpa igen. Det känns lite jobbigt.. Hejja mig..

M! Vart är han? Vad gör han? Jag saknar honom... Men vi kommer ju att höras ikväll förståss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0