;PppPPpppPp

Imorse vägde jag 51.5, och det efter att ha ätit och druckit massor(mina 900 kcal), så ja. Få se hur det ser ut imorgon. Jag är inte ett dugg orolig över vikten nu, nu gäller det för mig att förstå hur min kropp fungerar, vad av vikten som är mat och vatten, när jag samlar på mig vätska, hur jag går upp och går ner osv.
Jag tvättade imorse också, jävligt duktig var jag. Men jag var mindre duktig när jag råkade bränna bönorna som jag kokade samtidigt. Multitasking fail. Så när jag kom hem från "jobbet" idag så luktade det brända bönor i hela lägenheten... Men det var ganska mysigt, då luktar det iallafall mat, det är bättre än att det luktar kanin. (Kanske skulle tillaga kaninen så löser man det problemet?)

Uppenbarligen så spanar folk in mig på stan, när jag gick till skolan med Gabriel så sa påpekade han det. Jag är så ouppmärksam på sådant.. Men det är ju alltid kul att bli inspanad! Jag fick en komplimang av Gabriel också, han tycker tydligen att jag har sjukt snygga bröst. Haha.. Jag vet nog att han vill ha mig.

När jag dessutom åt lunch med Gabriel i skolan så började vi snacka om matematik, och han sa att man fick ligga mycket om man var bra på matte. Så matte skulle man kunna. Jag höll inte med utan hävdade att jag vill ha en intelligent sexpartner i första hand, och intelligent kan man vara utan att för den sakens skull behöva vara mattesnille(syftar på mig själv). När jag säger det så hör jag våran fotolärare Håkan(han har tydligen lyssnat på vad jag har sagt och står nu i dörren till köket) "Jaså, vad bra.(Eller sa han "där ser man"?) Tack!"
OBEHAGLIGT.
Fast NU kom jag på att det kanske var för kameran han tackade..? Gabriel hade nämligen vaktat hans kamera över lunchen..men nej, det kan det ju inte ha varit.. Det var sjukt obehaglig tajming...

Har inte hört något från M sedan i söndags.. Typiskt honom att säga "Vi kan ju höras imorgon" och så gör man inte det. HA!:

M ringde: "Vi kan ju höras imorgon" Så gör man inte det :PppPPppPPp

";PppPPppPPp"-trenden som går på facebook är sjukt rolig tycker jag! Jag måste komma på fler.. lol

-"Vad tjock den är!", Tobbe -"Du är tjock!" Så är man anorektiker ;PppPPppPp

Imorgon bär det av till Birsta är det tänkt! Hejja mig! Får åka buss för de absolut sista slantarna jag har.. Hm.. Men sommarjobb är viktigast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0