Ut på upptäcksfärd.

50.9... Eh.. Okej. Jag som tänkte mig att nu har jag sannerligen gått upp(i "mat-vikt" förståss), eftersom jag har magen full med mat sedan i förrgår och igår (magen har stannat av igen...). Men nehe! Okej..

Nu ska jag snart dra till Birsta då. Kommer antagligen att gå måttligt dåligt men det är iallafall fint väder och jag gör iallafall mitt bästa.
Ska ta med mig lunch också, som jag kommer få äta kall.....Men det är nog okej ändå.

Tittade på en del kryp igår, och blev sugen på en röd tusenfoting... Som kostar 300 spänn, det är inte riktigt något jag har råd med. Jag borde dessutom köpa en massa andra saker först.

Har inte hört ett piss från M, han sa i söndags att han kanske skulle komma hem idag. Men vi får väl se, jag tänker inte vara inloggad på skype ikväll iallafall. Jag tänker inte sitta och vänta på honom som ett jävla våp.

Jag gör mitt bästa.
Jag är duktig.
Jag är inte misslyckad om det går dåligt.
Snart är dagen över och då har jag gjort mitt bästa, jag kan inte göra mer.
Sol. Sol. Sol.
Nu drar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0