Maten kallade..

..Och jag svarade. Fail.

I början så var det ganska okej, det blev bara mat för 100 kr sammanlagt. Jag köpte iallafall en påse godis, en gb sandwich, en blodpudding, en filmjölk och en müsli. Müslin har jag slängt nu, godiset, glassen och blodpuddingen är uppäten.

51.2 kg i torsdags på morgonen,
51.5 idag på morgonen.

Sedan så vägde jag mig nu på kvällen efter all mat; 50.7

Nu är jag alldeles utmattad.. Fan, jag hatar att behöva spy.. Men samtidigt så är det så befriande, ångesten hade varit total annars. Godis och viss mat måste helt enkelt kräkas upp.

Jag skulle kunna äta godis en gång i veckan, jag tror inte jag skulle gå upp av det.. Jag undrar om jag ska ha en kompensationsdag imorgon.. Det kanske funkar om jag inte ska träffa M. Det är alltid bäst att äta innan jag går till M så att jag inte blir en zombie, jag vill ju att han ska tycka att jag är trevlig att vara med.

(Skrevs igår kväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0