.....

Igår var det en faildag igen. Det blev mycket tonfisk och pasta och typ 300 gram godis. Efter allt det så vägde jag 49.7 kg.

Imorse så vägde jag 49.5

Jag vet inte, men jag orkar inte skriva.. Jag skulle vilja skriva en hel del men jag orkar bara inte så det blir liksom en tabell av vad jag väger istället..

Jag skulle vilja ta upp det där med M's relationsstatus på facebook. Det står ju faktiskt att han är singel... Han kanske bara ser mig som någon slags leksak..?

Fan, allting känns ganska tröttsamt just nu. Jag tror jag ska titta på insekts-annonser så blir jag nog lite gladare. Sedan kanske jag ska sova i någon timme och sen ska jag kanske gå till skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0