Nääh...

Var hos M igår. Han är bäst. Han skulle ta kort på mig för att det var "fint ljus". Att han vill ha kort på mig visar på att han vill kunna se mig när han vill men framför allt att han kanske vill visa upp mig, vilket i sin tur betyder att han verkligen, verkligen gillar mig.. Jag blev superglad när han ville ta kort på mig, även fast jag tyckte att jag såg tjock ut på alla korten.. Men han tycker ju att jag är snygg och det är ju det som betyder något..

Imorse vägde jag 51.. Usch. Och efter gröten vägde jag 52. (Okej, det ÄR ju bara mat-vikt, men det var äckligt ändå.Jag ska inte väga mig efter maten sådär..) Igår åt jag ju mat som jag skulle och min mage verkar ha stannat av igen.. så det är inte jättekonstigt att jag vägde 51... Men ändå..ändå.. Jag fick nästan hets-ångest över det, men det styrde jag undan. Jag ÄR snygg. Jag måste intala mig själv det. Jag ÄR FAKTISKT snygg.

Åh.. pust. Jag känner mig inte alls snygg. Jag känner mig tjock och tung...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0