Vad gör du?

Så om du lovar något så ska jag alltså lita på att du håller det, under förutsättningen att jag påminner dig? Men om du bara säger att du ska göra något, då räknas det inte eftersom du in inte har lovat?

Varför säger man att man ska ringa och sedan gör man inte det? Är det inte lite vuxet att meddela om man nu inte har tid att ringa istället för att bara strunta i det totalt? Jag har inget problem med att du inte ringer mig, vi behöver inte prata flera gånger per dag, eller ens varje dag. Men om du säger att du ska ringa så förväntar jag mig att du gör det.

Var det inte du som var irriterad på att jag sa att jag ville bli frisk men samtidigt betedde mig som om jag ville fortsätta vara sjuk? Var det inte du som skulle leva som du lärde?

Varför måste jag ens fundera över det här, är inte du för gammal för att bete dig på det här sättet?

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv; Tack för din kommentar. Det värmer. <3 Vad skönt att höra att du också är på rätt väg!

2010-04-14 @ 21:00:58
URL: http://anaaddict.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0