..

Du skulle aldrig kunna visa upp mig för dina föräldrar. Vad är jag att visa upp? Jag är för ung och för liten.

När man är 31 ska man ju skaffa fru och barn om man inte redan har det, jag är ju bara någon slags leksak som du har emellan.

Det här är destruktivt för mig, jag förstår att du tycker det här är kul, men jag vill inte längre.

Dessutom så borde du inte slösa din tid, när man är 31 ska man ju skaffa fru och barn om man inte redan har det, jag är ju bara någon slags leksak som du har emellan.
Gå till någon av dina tanter istället. Gå och bowla med dina kompisar. 

Varför kunde du inte ha tatt Ann, hon är ju lagom gammal och en såndär typisk tråkig "bra mamma". Plikttrogen och med eget företag och allt. Och hon källsorterar.

Jag vill inte vara leksak längre. Du borde skaffa fru och barn.

Du skjuter alltid på tiden vi ska ses. Det börjar vid 9, sedan 10, sedan 11. Och samma med dagarna. Någonstans så gör du valet att prioritera bort mig. Det är lättare att bestämma sig för att inte träffa dig. Likadant som att det är lättare att bestämma sig för att inte äta alls, så att man slipepr handskas med maten. Då slipper jag handskas med dig, och så slipper jag bli besviken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0