Stockholm 2

Jag vaknade AStidigt. Typ klockan fyra på morgonen. Och jag kunde självklart inte somna om... Jag ville ha mat tror jag, och det är enormt störande att det finns en MASSA mat bara tre meter bort i köket.. Jag tänkte först att jag faktiskt ska hålla mig tills det är frukost, men sen var jag tvungen att ge efter och gå och hämta kex...sedan mackor.. osv
Sen kände jag för att gå och väga mig, för att kolla så att jag hade lyckats kräkas upp det jag stoppade i mig.. Jag var kissnödig också men jag tänkte att jag skulle vänta med att kissa tills efter att jag hade vägt mig så att min vikt ska vara så lik som igår när jag vägde mig som möjligt. Jag vägde 49.7 kilo nu. Så jag antar att jag lyckades få bort det mästa den här gången med. Och två dagar ska inte göra någon skilnad. Man blir inte tjock på två dagar. Man blir inte tjock på två dagar. Man blir inte tjock på två dagar..

Nu ska jag gå och lägga mig igen och sova fram till frukosten förhoppningsvis. Hoppas verkligen att ingen la någon större vikt vid att jag var uppe och stökade i köket såhär tidigt på morronen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0